Thibaut de Navarre (1201-1253)

Thibaut de Navarre (1201-1253)
Atrium Musicae de Madrid - Gregorio Paniagua, dir.
Harmonia mundi HM 1016 [LP]

Contents:

    Anon.:
  1. Quant fine amor me prie que je chante
  2. Amors me fet commencier une chançon nouvele
  3. Chançon ferai car talent m'en est pris
  4. Dame, cist vostre fins amis
  5. Sire, nel me celez mis
  6. Phelipe, je vous demant
  7. J'aloie l'autrier errant sanz compaignon
  8. L'autre nuit en mon doirmant
  9. Dex est ensi comme li pellicans
  10. Empereres ne rois n'ont nul povoir
  11. Tout autresi con l'ente fet venir
  12. Contre le tens qui devise yver
  13. Por froidure ne por yver felon

  14. ----
  15. Por mau tens ne por gelee
  16. L'autrier, par la matinee
  17. Robert, veez de perron
  18. Je mi cuidoie partir
  19. Por conforter ma pesance faz un son
  20. Coustume est bien
  21. Par Dieu, Sire de Champagne et de Brie
  22. Une dolor enosee s'est dedenz mon cuer
  23. Fueille ne flor ne vaut riens en chantant
  24. De bone amour vient seance et biauté
  25. Li douz pensers et li douzs souvenirs
  26. Ausi comme unicorne sui
  27. Je n'os chanter trop tart
  28. Dame, ensi est q'il m'encouvient aler
  29. Au tens plain de felonnie
  30. Seigneurs, sachiez
  31. Rois Thiebaut, Sire, en chantant responnez
  32. Bons rois Thiebaut, Sire, conseilliez moi
  33. Sires, fer faites me jugement
  34. Amors me fet commencier

Playing time: 20' 17" + 21' 17" = 41' 34"

Performers:
Atrium Musicae de Madrid [Gregorio Paniagua (hurdy-gurdy, rabel, vihuela, axabeba (moorish flute), tympanon, rebab (rabé morisco), vielle, lute, psalterion, bombard, recorder, canum (arabic psalterion), crumhorn), Beatriz Amo (psalterion, d'znoutch (arabic cymbals), small bells, tympanon, hurdy-gurdy, tar (moorish tambourine), tintinabulum, carillon, small round bells), Eduardo Paniagua (crumhorn, psalterion, recorder, galoubet, darabukka (chalice-like drum), whistle, reed pipe, shepherd's flute, agüal (aubergine-like drum), nakers, tar, tarrenas, (castanets tejoletas), ocarina (clay flute), Pablo Cano (positive, gothic harp, tambourine, small round bells, rattle, timbal), Luis Paniagua (small bells, darabukka, t'abila (double drum), cymbal, single-string tympanon, small darabukka, triangle, carillon, castanets, tromba marina, oliphant, reed tamboura, sackbut, tabla, tambourine, tar. tarya (clepsidra-like drum), vielle, pandero (basque drum)), Maximo Pradera (vihuela de peñola, lute, castanets from island of Iviça, psalterion, tympanon, triangle, lute, tamboura, vihuela, citole), Carlos Paniagua (hurdy-gurdy, positive, crumhorn, psalterion, recorder, drone of gayta, tar tambourine, timbal, timbals with small bells, tar, tambourine with small round bells, clapping, cymbals, darabukka), zambomba (friction drum), carps' scale) - Gregorio Paniagua, dir.

Recording site and date:
Unknown [06/1978];
Rel.: 1979

Reviewed in:
Diapason (#-p.): 248-70 (march 1980)
Gramophone (Vol./#-p.):
Fanfare (Vol./#-p.):

Comments:
Information from owned LP. Never re-edited. A museum or an emporium (as you wish) of instruments!

To FAQ references to this recording.

To FAQ CD index page.

Pierre-F. Roberge